Sunday, March 21, 2010

Aku Mula Bersuara

Salam semua.. Ini merupakan post pertama aku. Jadi, aku kena berhati-hati kerana aku tahu first impression orang mempengaruhi kunjungan ke blog ini. Aku mula bersuara tentang apa yang aku rasa patut dan tak patut di UPMKB mengikut pandangan peribadi dan penilaian aku supaya kita menjadi mahasiswa yang lebih baik dan kampus ini layak bersaing di peringkat nasional dan antarabangsa.

Format tulisan aku, sesuka hati.. Boleh jadi kritikan, pujian dan galakan, skeptism, puisi dan apa-apa je yang aku rasa sesuai serta tak bosan membaca. Harap dijauhkan daripada carut-mencarut, caci maki dan hina-menghina. Paling penting, tulisan-tulisan aku akan datang adalah untuk mahasiswa KSR sahaja. Pengunjung dari entiti lain, tidaklah dialu-alukan sangat.. Tetapi kalau nak baca juga, terpulanglah! Asalkan jaga rahsia..hehe.

Apa? Nak tahu siapa saya? Tak perlu lah.. Layan je..

0 comments:

Post a Comment

 

Blogroll

Site Info

Text

Fikir Sejenak...Mahasiswa Kampus Bintulu Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template